تنهاترین شاه بهار

تنهاترینم برای تنهایی هایم

تنهاترین شاه بهار

تنهاترینم برای تنهایی هایم

شعر دل

در شروع بسم الله ، با نام خدا 

گویمد هیچیم در نزد خدا 

شعر من در ارتباط عاشقی است 

عاشقی و عشق بازی با خدا 

عشق بازی نیست پنهان از خدا 

       *************

اولی حرفم کلامی است با تمام 

با تمام عاشقان روزگار 

می دانید چرا قلب یکی است ؟ 

چون چنین خواهد آن خدا 

که جز او ره ندهیم در دلمان 

       ************* 

عشق بازی با خدا سازد تورا 

نه به رفتن با یکی آدم دو تا 

که نه محرم نه شناسای تو است 

آن هوس باز و هوس خواه تو است 

       ************* 

تو بپوشان حرم خود با حجاب 

تا نجاتت دهد از بحر گناه 

با بولوتوس بازی و ایمیل و چت  

عاقبت تو می شوی غرق عمل

جز ز دوری نیست راهی بهتر 

       ************* 

تو که گویی مسلمان هستم

پس بکن کاری که آرد آبرو 

نه که کارت کندت بی آبرو 

مردی و زن بودنت هست آبرو 

       ************* 

در کلام آخر گویم تورا 

حافظ و سعدی و دیگر شعرا 

همه بودن نسیهت کن راه 

آبرو دادن تورا 

آبروشان را نبر 

نظرات 1 + ارسال نظر
DELAK 1387/07/18 ساعت 22:54 http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
وبلاگ خوب و جالبی دارین
آپتونم قشنگ بود
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده و دلگرم کننده شما هستم
راستی دیر آپ کردنم رو با دو آپ همزمان جبران کردم
1) قدر شادیهایت را بدان
در دستانم دو جعبه دارم که خدا آنها را به من هدیه داده است ........................

2) وقتی بزرگ می شوی
وقتی بزرگ میشوی ، دیگر خجالت میکشی به گربه ها سلام کنی و برای پرنده هایی که آوازهای نقره ای میخوانند ....................

باتشکر از نظر شما
حتما به سایت تون سر می زنم
از نظرتون ممنونم
مدیریت وب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد